2012-06-29 (Fri) 00:55
Nothing can hold me back just gradually getting to the shadow od jealousy.
Because it is fate.

All time that I had felt happiness was an illusion.
Please let me know why I am in this place lonely.

Understand, but don't want to understand.
I have already fallen in mistake.
I have already lost everything.
I have already sunk in water.

Don't I know love of the truth?
You who know love of the truth are hated.
How you feel?

My body becomes cold and the mind blazes up hot reversely.

The mind is gradually turn into the color of the dark.


嫉妬の鬼になりゆく私を誰も止められない
それが運命だから

幸せに感じていた時間全ては幻
どうして私はひとりでここにいるのか、教えて

解ってる、でも解りたくない
私は既に間違いを犯した
私は既に全てを失った
私は既に水の中沈んだ

私は真実の愛を知らないの?
真実の愛を知っている人が憎い
どんな気持ちなの?

体は冷たくなって、裏腹に心は熱く燃え上がる

徐々に心が闇の色に変わっていく…



shadow of jealousy
アルバム:Where is Love
ボーカル:綾倉盟
サークル:Studio "Syrup Comfiture"
原曲:
東方地霊殿 ~ Subterranean Animism.
緑眼のジェラシー
| Studio "Syrup Comfiture" | COM(0) |
コメント:







管理者にだけ表示を許可する